سه خبر بالاترین   2009-06-29 12:48:19

شمارشگر " وبگذر " را همین الان از وبلاگتان حذف کنید ـ۱۳ کلیک
Language Bookmark twitter.com

هشدار امنیتی برای دارندگان وبلاگ: سایت آماری "وبگذر" که برخی از آن در وبلاگ خود بعنوان شمارشگر و ثبت آمار استفاده می کنند، مستقیما توسط وزارت اطلاعات راه اندازی شده و اداره می شود. هرگونه تحرک شما در فضای مجازی بوسیله کدهائی که این سایت در اختیار شما می گذارد تا در وبلاگ خود قرار دهید، مستقیما به این سایت منتقل می شود. سریعا به بخش تنظیمات وبلاگ خود رفته و با حذف کدهای این سایت، آنرا غیر فعال کنید. در صورت نیاز می توانید از نمونه های خارجی استفاده کنید. آدرس این سایت : http://www.webgozar.com


new_win یک دروغ دیگر : "خرابکارها لباس بسيج و پلیس پوشيده بودند" ـ۲۴ کلیک
Language Bookmark tabnak.ir

حجت الاسلام "حسين طائب" در همايش "پيامدها و آسيب هاي حماسه 22 خرداد" در آکادمي ملي المپيک برگزار شد،در پاسخ به پرسشي در باره اقدامات خرابکارانه پليس و شکستن شيشه هاي خودروها گفت: هنوز تصويري در اين مورد مشاهده نکرده است اما در طول درگيري ها،‌پليس،‌ افراد متعددي که لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند، دستگير کرده است.

new_win رییس اتحادیه اروپا: رژیم ایران ضعیف شده و دیگر مشروعیت بین المللی ندارد ـ۶۰ کلیک
Language Bookmark ayandenews.com

«روشن است كه رژيم(جمهوری اسلاممی) در تلاش است تا با سركوب شديد، موقعيت خود را حفظ كند. اما نمى تواند اين حقيقت را پنهان كند كه اين يك رژيم ضعيف شده است و مشروعيت آن هم در داخل و هم در خارج از دست رفته است.» وزيران امور خارجه اتحاديه اروپا روز يكشنبه در جزيره كورفو يونان گردهم آمدند تا استراتژى خود را در قبال ايران پس از اعتراض هاى گسترده خيابانى دو هفته اخير روشن كنند.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات